.

.

czwartek, 5 stycznia 2017

Reklama pierwszych lalek i zestawów!

Witajcie

W internecie, niewiele czasu po tym jak pojawiły się zdjęcia lalek,do sieci trafiła też prototypowa reklama całego asortymentu. Jak to przy próbnych tworach, pozbawiona została ona muzyki, ale jest w pełnej wersji, więc możemy usłyszeć cały monolog osoby w tle. Obecnie filmik z reklamą znalazłem jedynie na zagranicznym tumblrze.

⇎⇎⇎⇎⇎⇎

>> LINK DO REKLAMY <<

Co ciekawego możemy zobaczyć w reklamie? Muszę przyznać, że wszystko, co tam zauważyłem jest ciekawe. Cała sceneria jak zwykle jest ładna, ale to naturalne dla takiego typu reklam.


Całokształt prezentuje się jak widzicie bardzo ładnie. Widać w tle bardzo ładny zaczarowany las, lalki i zestawy są ułożone marketingowo, aby każdy 'pack' był oddzielnie.


A tutaj jest pojawiła się dla mnie ogromna niespodzianka. Między pawiami i koalami znalazła się nowa postać! Wcześniej nie widzieliśmy jej, ale w zapowiedziach była mowa o pewnej postaci z figurką owcy. Myślę, że to są właśnie przedstawicielki owczego rodu w zaczarowanym lesie. Obie mają śliczne afro, podoba mi się. :D


Tutaj jeszcze zbliżenie na pozostałe postacie z pojedynczej serii. Właściwie tutaj zaciekawiły mnie głównie futra dziewczyn. Ciekawe rozwiązanie, aby lalkom dawać futrzane ogony! To coś nowego, zazwyczaj lalki jak już, miały plastikowe odlewy, a tu taka niespodzianka! Widać to wyraźnie u skunksów i lisków, ale myślę, że króliczki też mają z tyłu puchate ogonki.


Tutaj jeszcze cztery zbliżenie na playset. Tak jak wspominałem, wśród pomieszczeń znajdziemy: Kuchnię, toaletę, sypialnię i huśtawkę. Najbardziej podoba mi się kuchnia ze względu na mnogość elementów, której w innych pokojach zabrakło.

⇎⇎⇎⇎⇎⇎

Co sądzicie o reklamie? Spodobały wam się lalki i zestawy z bliska? Jesteście zaskoczeni nową postacią?

⇎Mat Nathaniel⇎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz